úterý 9. dubna 2013

Úlovky za Březen

Měsíc Březen je sice už nějakou dobu za námi a tak jsem tu s nepravidelným shrnutím tohoto měsíce.
Za Březen jsem si koupila 3 knihy.


Drakie 2 - Sophie Jordan která mě příjemně překvapila, byla o dost lepší než první díl (ne, ale že by jednička byla špatná)
Železný král - Julie Kagawa který mě hodně bavil. Jenom mi vadilo to kvantum popisů.
Jsem Roztříštěná - Tahereh Mafi která mi naprosto učarovala! Miluju to přeškrtaný písmo a nedočkavě se třesu na druhý díl ♥ A brzy si ji hodlám přečíst opakovaně.

Tady jsou všechny pohromadě :)

Té pandí obsese si prosím nevšímejte. :)



2 komentáře:

  1. Drakie mám od Vánoc, vytožuenou, vyprošenou, ale ne a ne se k ní dostat=( Snad tento týden=) A Jsem roztříštěná ti závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Drakie 2 som včera dočítala a veľmi sa mi páčili - okamžite potrebujem druhý diel :D ..železný král mám tiež doma, ale zatiaľ neprečítanú.. a Jsem roztríštěná ti aj ja závidím :)

    OdpovědětVymazat