středa 13. března 2013

Waiting on Wednesday


Pořádá Should be reading.

 Závěrečný díl trilogie Les rukou a zubů a Vlny zmítané smrtí
Rozpadající se mrakodrapy Temného Města jsou jedním z mála útočišť živých lidí ve světě plném oživlých mrtvých. A budoucnost se zdá být ještě pochmurnější než přítomnost… Poslední bašta civilizace se hroutí a zároveň s ní se hroutí i Anniny
dosavadní jistoty. Na pozadí umírajícího světa prožívá lásku, zklamání a sžíravé vnitřní konflikty. Shledává se se svou dlouho ztracenou sestrou, s přítelem, kterého milovala, ale který se změnil, a také se záhadným mladíkem, jehož výjimečnost je darem i prokletím zároveň. Anna by chtěla žít, ale zatím se jí daří stěží přežívat. Podaří se jí najít samu sebe i bezpečné místo, kde by mohla naplnit své sny?

Tuhle sérii mám hodně ráda a na tenhle závěrečný díl jsem čekala docela dlouho. Jen si budu muset koupit ještě 2. díly, který jsem četla jen z knihovny, protože bych sérii měla ráda kompletní. ...

1 komentář:

  1. hoho!! čekala jsem a (konečně) je to tady!! knížka na mě čeká na poličce, co nejdřív ji přečtu :)) ááá, prostě boží :D

    OdpovědětVymazat