neděle 31. března 2013

Hostitel

Všichni už asi víte, že film Hostitel již zavítal do našich kin. Knížní předlohou byla stejnojmená kniha od autorky Twilight ságy - Stephenie Meyer.

A já jsem měla tu čest si na to zajít taky.

Ne vážně - fakt se mi to líbilo a myslim, že to docela dost dobře vystihli. Většina momentů co byla v knize byla i tam.
K hercům se nebudu vyjadřovat všichni byli úžasní. Saoirse je moje oblíbená herečka a Max Irons byl perfektní .. ♥
100%

Samozřejmě jsme se vyfotily ještě před kinem s plakátem Hostitele, které jsou skoro všude. 


Foukal strašný vítr proto mám to obličení tak rozlítané .. :D

PS: Klekl mi notebook - už zase takže píšu se super rychlého sestřina počítače. Doufám, že se opraví brzy jinak to nepřežiju. Pro jistotu za něj budu držet minutu ticha :D


1 komentář: