středa 9. ledna 2013

Posuď knihu podle obalu #2



Meme pořádané Syki.
Cílem je zhodnotit obálku nějaké knihy.

A dneska tu máme knížku, kterou se zrovna chystám číst, protože Na Útěku mě kdovíproč nějak přestalo bavit a do Andělů noci .. se mi moc nechce. A tou knihou je kniha Past od Lauren DeStefano.

Jelikož mám knížku doma a zrovna rozečtenou musím podotknout, že zpracování uvnitř je taky nádherné.
Ale už k samotné obálce. Líbí se mi barvy - modrá na kterou když se dívám z větší dálky vypadá jako černá. Příde mi úžasné, že je to takové nevtíravé přitom se za tím v knihkupectví otočíte.

Nemohu jinak než ohodnotit plným počtem bodů.

10/10

2 komentáře:

  1. Táto séria má prekrásne obálky! To bol hlavný dôvod mojej kúpy 8P A po prečítaní knihy som veľmi rada, že som sa nechala zlákať, lebo zbožňujem 1. aj 2. časť série 8) Túto časť dokonca o niečo viac, myslím, že sa ti bude páčiť 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo celá tahle série má nádhernéé obálky! :D

    OdpovědětVymazat